وبلاگ

درمان بیماری کرونا به روش رایحه درمانی

در مرحله اول درمان کرونا، کاهش سطح بلغم داخل بدن ضروری است. نکته مهمی که مطرح است و سؤال همه هم هست اینکه: چرا پس از ابتلاء به کرونا ، افرادی که چاق هستند و اضافه وزن دارند، بیشتر آسیب می‌بینند؟ قطعاً وقتی بدن شما بلغم زیاد داشته باشد؛ بدن مقاومتش پایین‌تر می‌آید و نسبت به بیماری نمی‌تواند مقاومت از خودش نشان بدهد و خیلی راحت زمین گیر می‌شود. 

1- قدم اول درمان مثل همیشه پاکسازی هست. سعی کنیم حتی برای پیشگیری از ابتلاء به کرونا، آنفولانزا و امثالهم، بدنمان را با پاکسازی خانه تکانی کنیم.  پاکسازی کنیم از انواع و اقسام بلغم‌های اضافی. وزن خودمون را به حالت ایده‌آل برسانیم. غذاهایی که سردی دارند مثل ماکارونی، سیب‌زمینی، مرغ‌های ماشینی، سالادها و... اینها را مصرفشان را به حداقل برسانیم و یا حتی‌المقدور حذف کنیم. دوغ و ماست به‌هیچ‌وجه همراه با غذا استفاده نکنیم. قارچ‌ها، ذرت‌ها، خیلی میزان بلغم را افزایش می‌دهد. سعی کنیم اینها را کاهش بدهیم؛ این قدم اول درمان یعنی پاکسازی است. اگر می‌خواهیم سردی‌ها و تری‌ها را کاهش بدهیم، از عطر طبیعی با طبیعت گرم استفاده کنیم مثل 

+ عطرطبیعی گل مریم

+ عطرطبیعی گل نرگس

+ عطرطبیعی یاس رازقی

 که حتماً سیستم قلب و مغز را تقویت می‌کند و بدن را مقاوم می‌سازد. در هجوم بیماری‌ها، سیستم دفاعی بدن زمانی تقویت می‌شود که سردی‌ها و رطوبت‌ها مانع نباشند؛ پس قدم اول چه در پیشگیری کرونا چه در درمان کرونا حتماً پاکسازی هست 

2- قدم دوم مرحله بهسازی هست. برای اطمینان از اینکه بلغم‌ها از بین رفته. می‌توانیم زبانمان را جلوی آیینه ببینیم. اگر روی زبانمان بار سفید دیگر نداشت و اگر پف زبان داشتیم مرحله دوم مرحله بهسازی است. سعی کنیم بدن خودمان را عادت بدهیم به مزاج گرم و تر برنامه غذایمان را سعی کنیم به سمت گرمی و تری ببریم. از رنگ‌های گرم وتر مثل قرمز و زرشکی و... استفاده. 

+ اماکنی که برای مسافرت انتخاب می‌کنیم؛ تفریحاتی که می‌رویم سعی کنیم بدنمان را به سمت سردی نبرد. بدنمان را به سمت خشکی هم نبرد؛ بلکه بدنمان را به سمت اعتدال ببرد که اگر این اعتدال شکل گرفت، بدن ما در برابر هجوم انواع و اقسام ویروس‌ها مقاوم می‌شود.

3- مرحله سوم، مرحله نوسازی هست. اگر ما بخواهیم قلب را به حالت اولیه خودش و تقویت خودش قرار بدهیم که معمولاً توی تب‌ها که یکی از عوارض ناشی از کرونا هست معمولاً قلب درگیر می‌شود. 

+ بهترین، عطر طبیعی بهارنارنج است که تپش قلب را و ضربان اضافی قلب را تنظیم می‌کند و قلب را آرام می‌کند. چون بوی خوش و رایحه‌خوش به‌محض اینکه وارد بدن می‌شود. روح حیوانی که جایگاهش در قلب است، سریعاً واکنش نشان می‌دهد و باعث آرامش بیشتر قلب می‌شود. قلب که مزاجش گرم و خشک هست؛ اگر با عطر طبیعی بهارنارنج به حالت طبیعی خودش برگردانیم، پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری‌ها خواهد شد...

پژوهش: حکیم محسن اسماعیلی

دوستتان داریم

سلامت و سربلند باشید

انتشار مطلب فقط با ذکر منبع بلامانع است

 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید